Nie mówimy tego co chcesz usłyszeć
Robimy więcej niż oczekujesz

Zespół

O Właścicielu

Adam Berkowski
Założyciel

Moja kariera w branży turystycznej rozpoczęła się od gastronomii. W międzyczasie był krótki romans z hotelarstwem i rezydenturą na Malcie. Dzięki tym doświadczeniom, jak i pracy w jednym z biur eventowych, udało się stworzyć niepowtarzalną firmę współpracującą z wieloma znakomitymi przedsiębiorstwami. Przez wiele lat gromadziłem w swym zespole najwspanialszych partnerów, z którymi tworzymy z pasją i możliwie największym zaangażowanie wszelkiego rodzaju Eventy w kraju, jak i za granicą. 13 lat lat doświadczenia w przygotowywaniu spotkań dla najlepszych firm w Polsce jest niewątpliwie najlepszym możliwym doświadczeniem.

Kilka słów o sobie

Posiadam ponad 20 letnie doświadczenie w branży turystycznej. Począwszy od hoteli poprzez wynajem samochodów po 11 lat zarządzania jednym z największych biur podróży zajmującym się kompleksową organizacją podróży służbowych, wyjazdów motywacyjnych i integracyjnych.

Po zmianach właścicielskich zdecydowałem się opuścić Fly Away Travel i rozpocząłem ścisłą współpracę z AM Events. Z Adamem Berkowskim miałem przyjemność współpracować także będąc dyrektorem zarządzającym Fly Away Travel kiedy wspomagał nasz dział w wyjazdach zagranicznych. Znamy się od połowy lat dziewięćdziesiątych i śmiało mogę stwierdzić, że dołączyłem do jednego z liderów w branży.

Prywatnie uwielbiam podróże, kuchnię a zarazem gotowanie oraz fotografię (szczególnie spotting).

Kilka słów o sobie

Najmłodszy w zespole, pracowity, kreatywny, z głową pełną pomysłów i nie bojący się nowych wyzwań. Z zamiłowania gastro-turysta :) Swoje doświadczenie w branży gastronomicznej zacząłem zdobywać w warszawskich hotelach i restauracjach skąd następnie przeniosłem się do klubów i cateringów, żeby być bliżej świata eventów.

Po kilku latach obserwacji i pracy na różnych stanowiskach postanowiłem zrobić kolejny krok dołączając do ekipy AM Events. Praca w zespole z tak wielkim bagażem doświadczenia a zarazem otwartym na to co nowe dała mi możliwość rozwoju w branży eventowej i spojrzenia na nią z zupełnie innej strony. Uważam, że połączenie pasji i entuzjazmu z doświadczeniem to mieszanka, która pozytywnie zaskakuje Klientów.

Co nas wyróżnia

Będąc zespołem z ogromnym i wieloletnim doświadczeniem w branży turystycznej i usługowej nauczyliśmy się słuchać. Z informacji uzyskanych od Was budujemy ofertę, wybieramy obiekty i dopasowujemy atrakcje i usługi dodatkowe. Nie mówimy tego co chcecie usłyszeć, robimy więcej niż oczekujecie. Struktura AM Events pozwala nam na indywidualne podejście do nawet najbardziej wymagającego Klienta i choć pracujemy zespołowo każdy projekt jest koordynowany zawsze przez jedną osobę. Z przyjemnością spotkamy się z Wami  aby więcej opowiedzieć o nas i o naszej pracy, która jest naszą pasją.

Inni o nas

Wybrane opinie uczestników 

“Wspaniały czas. Znakomicie przygotowany pobyt, plan i doskonała obsługa sprawiły, że wyjazd do Barcelony pokazał klimat tego pięknego miejsca i pozwolił odpocząć. Adam jesteś wspaniały - bardzo dziekuje :-)”

Ania

“Firma AmEvents doskonale się spisała pod każdym względem. Pan Adam MISTRZ! Rzeczy niemożliwe nie istnieją, a cuda załatwiane są od ręki :)”

Ania

“Wycieczka zorganizowana na najwyższym poziomie. Przewidziane atrakcje - ocena 5 na 5. Pilot przemiły, zaradny, towarzyski.”

Piotr

“Wszystko zorganizowane profesjolnie! Jako organizator ze strony firmy zamawiającej, mogę spokojnie oddać się również miłej atmosferze wycieczki bo wiem, że czuwają nad nami fachowcy. Sprawdziliśmy już to przez kilka solidnych lat naszej współpracy, late te tylko potwierdzają, że AM EVENTS to naprawdę solidna firma:) Potwierdzają to nastroje po wyjeździe, wszsycy są bardzo zadowoleni. Ludzie z prawdziwą pasją - to firma AM ENENTS 🙂 Polecam.”

“Wyjazd był zorganizowany bardzo profesjonalnie, z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. W sytuacjach trudnych (odwołany lot) koordynator miał wszystko pod kontrolą i z determinacją walczył o zapewnienie uczestnikom wyjazdu jak najlepszych i jak najmniej uciążliwych rozwiązań. Na szczególne wyróżnienie zasługuje również śwetna komunikacja, szybkie i efektywne budowanie relacji z grupą oraz natychmiastowe reagowanie na pojawiające się potrzeby.”

Edyta

Obserwuj nas na Linked In

Polub nas na Facebook

Obserwuj nas na Instagram

AM Events

  • ul. Wileńska 51A
    05-200 Wołomin

  • T: +48 516 039 860

  • T: +48 666 858 447

  • T: +48 503 006 923