Pełne wsparcie w organizacji imprez firmowych

Złóż zapytanie, napij się kawy. W maksimum 48 godzin otrzymasz naszą propozycję.

Konferencje

Małe, duże, jednorazowe i cyklówki, w kraju i za granicą

Imprezy integracyjne

Daj się wciągnąć do gry o lepszy i zmotywowany zespół

Gale i jubileusze

Daj się zaskoczyć oprawą i świętuj spokojny o realizację

Wyjazdy zagraniczne

Wyjątkowe miejsca na całym świecie

Usługi dodatkowe

Najnowocześniejsze rozwiązania światła i dźwięku

Klienci o nas

Zapoznaj się z opiniami naszych Klientów

Pobierz naszą prezentację

Na kilku slajdach o nas i o naszych atutach

Często zadawane pytania

  • Jakie dane niezbędne są do przygotowania oferty?

    Aby przygotować kompleksową, wstępną ofertę na przykład konferencji niezbędne będzie przekazanie nam następujących danych:
    – termin
    – preferowane miejsce (rejon kraju, okolice miasta)
    – ilość uczestników
    – struktura zakwaterowania w pokojach
    – wymagania dotyczące sal konferencyjnych (godziny, technika, układ, przerwy)
    – wyżywienie (bufet czy serwowane, opcje open barów)
    – zapotrzebowanie na atrakcje (indoor, outdoor, aktywne, rekreacyjne etc.)
    – budżet

  • Ile czasu trwa przygotowanie oferty?

    Jeśli otrzymamy od Państwa zapytanie zawierające wszystkie niezbędne dane to wstępną propozycję zawierającą kilka opcji obiektów otrzymacie Państwo po maksimum 48 godzinach.

  • Dlaczego właśnie nam warto powierzyć organizację imprez?

    – Oferta w 48 godzin od zapytania.
    – Każda propozycja z kilkoma obiektami do wyboru.
    – Współpraca ze wszystkimi obiektami w kraju i za granicą.
    – Bogata oferta atrakcji towarzyszących.
    – Każdą imprezę na miejscu nadzoruje dedykowany Koordynator.
    – Elastyczność we współpracy.
    – Indywidualne podejście do każdego Klienta.
    – Oferowanie przejrzystych warunków finansowych

  • Jakie obowiązki w organizacji eventu pozostają po stronie zamawiającego?

    Bieżąca współpraca z naszym Koordynatorem, wybór poszczególnych opcji (menu, atrakcje, zakup dodatków).

  • Inne pytania

    Jeśli macie Państwo inne pytania zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego. Z przyjemnością na nie odpowiemy i rozwiejemy wszelkie wątpliwości.

Skontaktuj się z nami

+48 516 039 860

Telefon

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj specjalne oferty i nowości 

AM Events

  • ul. Wileńska 51A
    05-200 Wołomin

  • T: +48 516 039 860

  • T: +48 666 858 447

© 2020 AM Events